Telegram-бот Shop-Express
Платформа Shop-Express дозволяє підключити Telegram-бота, який надає можливість оперативно отримувати інформацію про різні події інтернет-магазину, на будь-якому пристрої, який має встановлений додаток Telegram. Завдяки цьому можна прискорити обробку замовлень, зміну статусу замовлення, реакцію на зворотний зв'язок від клієнтів у формах, опрацьовувати відгуки до певних товарів інтернет-магазину, обробку запитів на доступ до груп В2В клієнтів тощо.
Вагомою перевагою підключення Telegram-бота Shop-Express є можливість отримання системних сповіщень від розробників платформи щодо оновлення версії інтернет-магазину, нових можливостей платформи та багато іншого.
Підключення Telegram-бота Shop-Express
Щоб налаштувати сповіщення на Telegram, необхідно перейти до меню «Інтеграції» в системі управління сайтом. Далі натисніть на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля «Telegram» 1 або натисніть на кнопку «Підключити чат-бот Telegram» 2.
Дізнавайтеся про підключення Telegram-бота Shop-Express у відеоформаті за посиланням.
Після цього відбудеться перехід до сторінки підключення Telegram-бота Shop-Express, перш за все скопіюйте посилання 1 на Telegram-бот та введіть його в додатку Telegram або перейдіть до бота натиснувши на відповідну кнопку 2. Перейшовши до чату з Telegram-ботом, скопіюйте код доступу для підключення 3. Наступним кроком потрібно налаштувати підключення до Telegram-бота в системі управління сайтом.
Виберіть українську, англійську або російську мову сповіщень в меню «Мова» 4. Наступним кроком виберіть події, які будуть сповіщатися в Telegram-боті. Розглянемо детальніше події, повідомлення про які будуть надходити в Telegram-бот.
-
«Замовлення» 5 – сповіщення, що містить відомості про нове замовлення інтернет-магазину;
-
«Реєстрація» 6 – сповіщення про реєстрацію облікового запису клієнта інтернет-магазину;
-
«Заповнена форма» 7 – сповіщення про зворотний зв'язок по певних формах інтернет-магазину;
-
«Оформлення замовлення» 8 – сповіщення про початок оформлення замовлення клієнтом інтернет-магазину;
-
«Нові відгуки/коментарі» 9 – сповіщення про нові коментарі або відгуки в інтернет-магазині;
-
«Відновлення пароля» 10 – сповіщення про відновлення пароля від облікового запису клієнта інтернет-магазину;
-
«Статус замовлення змінено» 11 – сповіщення про зміну статусу певного замовлення інтернет-магазину (наприклад, оформлене замовлення було сплачено онлайн);
-
«Схвалення вступу клієнта до групи» 12 – сповіщення про надання доступу клієнтові інтернет-магазина до певної групи В2В клієнтів;
-
«Відхилення вступу клієнта до групи» 13 – сповіщення про відхилення доступу клієнтові інтернет-магазина до певної групи В2В клієнтів;
-
«Запит клієнта на вступ до групи» 14 – сповіщення про новий запит на доступ клієнта до певної групи В2В клієнтів.
Слід зазначити, що потрібно вибрати хоча б одну подію, сповіщення про яку буде надходити до Telegram-бота Shop-Express.
Також зверніть увагу, щоб отримувати повідомлення про зміну статусу замовлення, потрібно обрати «Замовлення» і «Статус замовлення змінено».
Зробивши всі необхідні налаштування, активуйте підключення до Telegram-бота Shop-Express за допомогою відповідного перемикача 1 та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» 2.
Слід зазначити, що Telegram-бот Shop-Express можна налаштовувати окремо для кожного окремого користувача інтернет-магазину. Наприклад, в інтернеті є два менеджери та один адміністратор, можна налаштувати підключення до Telegram-бота Shop-Express для кожного користувача окремо, обравши різний перелік подій для кожного користувача. Наприклад, перший менеджер буде отримувати сповіщення про нові замовлення, другий менеджер про нові відгуки до товарів та інформацію про заповнені форми, а адміністратор буде отримувати всі типи сповіщень інтернет-магазину.
Налаштувавши підключення до Telegram-ботa в системі управління сайтом, перейдіть в чат з Telegram-ботом і натисніть на кнопку «START» та надішліть боту раніше скопійований код доступу. Після цього Telegram-бот Shop-Express був успішно підключений.
Слід зазначити, завдяки використанню Telegram-бота Shop-Express стає можливим отримувати сповіщення про події з декількох інтернет-магазинів одночасно. Для цього потрібно ввести в чат з Telegram-ботом команду «/connectstore» або вибрати її, натиснувши на меню Telegram-бота у випадку, якщо Telegram-бот використовувався раніше. Після цього введіть код доступу інтернет-магазину.
Підключений Telegram-бот Shop-Express знаходиться в блоці «Підключені». За потреби підключення до Telegram-бота Shop-Express можна редагувати, натиснувши на кнопку «Редагувати» 1 або видалити, за допомогою кнопки «Видалити» 2.
Приклади сповіщень Telegram-бота Shop-Express
Сповіщення про нове замовлення інтернет-магазину в Telegram-боті Shop-Express виглядають наступним чином. За потреби можна перейти до редагування цього замовлення в системі управління сайтом 1 або написати клієнту в Telegram 2.
Сповіщення про реєстрацію облікового запису клієнта інтернет-магазину в Telegram-боті Shop-Express виглядають наступним чином. За потреби можна написати клієнту в Telegram 1.
Сповіщення про заповнену форму клієнтом інтернет-магазину в Telegram-боті Shop-Express виглядають наступним чином. За потреби можна переглянути заповнену форму клієнтом інтернет-магазину в системі управління сайтом 1.
Сповіщення процесу початку оформлення замовлення клієнтом інтернет-магазину виглядає наступним чином в Telegram-боті Shop-Express. За потреби можна написати клієнту в Telegram 1.
Сповіщення про залишений відгук/коментар клієнтом інтернет-магазину в Telegram-боті Shop-Express виглядає наступним чином. За потреби можна перейти до редагування клієнтського відгуку/коментаря в системі управління сайтом 1 або переглянути відгук/коментар на сайті інтернет-магазину 2.
Сповіщення про запит щодо відновлення пароля певного клієнта інтернет-магазину в Telegram-боті Shop-Express виглядає наступним чином. За потреби можна написати клієнту в Telegram 1.
Сповіщення про зміну статусу замовлення інтернет-магазину в Telegram-боті Shop-Express виглядає наступним чином.
Сповіщення про запит на вступ до певної групи В2В клієнтів у Telegram-боті Shop-Express виглядає наступним чином. За потреби можна перейти до груп В2В клієнтів в системі управління сайтом 1 або написати клієнту в Telegram 2.
Сповіщення про схвалення запиту на вступ до певної групи В2В клієнтів у Telegram-боті Shop-Express виглядає наступним чином. За потреби можна перейти до груп В2В клієнтів в системі управління сайтом 1 або написати клієнту в Telegram 2.
Сповіщення про відхилення запиту на вступ до певної групи В2В клієнтів у Telegram-боті Shop-Express виглядає наступним чином. За потреби можна перейти до груп В2В клієнтів в системі управління сайтом 1 або написати клієнту в Telegram 2.
Відключення Telegram-бота Shop-Express
Щоб відключити Telegram-бот Shop-Express необхідно ввести команду «/disconnectstore» в чаті з ботом 1 або вибрати цю команду в меню бота 2. Наступним кроком натисніть на номер інтернет-магазину 3, в якому потрібно відключити Telegram-бот Shop-Express.
Останнім кроком необхідно перейти до системи управління сайтом до меню «Інтеграції», далі перейдіть до редагування підключення Telegram-бота Shop-Express та натисніть на перемикач «Активна», щоб деактивувати його. Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ». Telegram-бот Shop-Express було успішно відключено.
58 відгуків