Підключення Sales Drive
Платформа Shop-Express дозволяє підключити CRM Sales Drive, яка дозволяє спростити та автоматизувати процеси торгівлі шляхом агрегації різних каналів продажів, ведення складського обліку, інтеграція різних каналів комунікації з клієнтами інтернет-магазину, надання комплексної аналітики торгівлі інтернет-магазину, ведення каси та багато іншого. Завдяки цьому можна значно збільшити продажі інтернет-магазину.
Створення облікового запису в сервісі Sales Drive
Для підключення сервісу Sales Drive до інтернет-магазину необхідно створити обліковий запис в цьому сервісі. Для цього потрібно перейти за наступним посиланням. Знаходячись на головній сторінці сервісу Sales Drive введіть Email адресу, на яку буде створено обліковий запис, в поле «Введіть свій емейл» 1 та натисніть на кнопку «ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ БЕЗКОШТОВНО!» 2.
Після цього з'явиться спливаюче вікно, в якому необхідно ввести ім'я 1 та номер мобільного телефону 2 особи, що відповідатиме за CRM Sales Drive. Наступним кроком введіть посилання на головну сторінку сайту інтернет-магазину в форматі «https://mycoolshop.com.ua» в поле «Сайт» 3. Далі введіть зручну для вас назву домену CRM Sales Drive в поле «Ваш домен» 4.
Слід зазначити, що назва домену далі знадобиться під час підключення сервісу Sales Drive до інтернет-магазину.
Ввівши назву домену введіть пароль від облікового запису в сервісі Sales Drive у відповідному полі 5.
Рекомендовано створити пароль мінімум 8 символів, що містить символи верхнього та нижнього регістра, цифри та спеціальні символи.
Заповнивши всі поля натисніть на кнопку «Зареєструйтеся безкоштовно» 6.
Після цього на вказану Email адресу надійде лист, в якому наявні дані для входу в сервіс Sales Drive та посилання, за яким потрібно перейти, щоб активувати обліковий запис в сервісі Sales Drive.
Активувавши обліковий запис в сервісі Sales Drive, увійдіть в нього. Обліковий запис було успішно створено та активовано. Далі необхідно підключити сервіс Sales Drive до інтернет-магазину.
Підключення сервісу Sales Drive до інтернет-магазину
Знаходячись на головній сторінці сервісу Sales Drive перейдіть до меню «Установки → Загальні налаштування і інтеграції». Знаходячись в цьому меню перейдіть до вкладки «Сайти і маркетплейси» й натисніть на зображення «Shop-Express».
Далі скопіюйте ключ API 1 та домен Sales Drive 2 й перейдіть до системи управління сайтом.
Знаходячись в системі управління сайтом перейдіть до меню «Інтеграції» та натисніть на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля «SalesDrive».
Далі відбудеться перехід до сторінки підключення сервісу Sales Drive до інтернет-магазину. Знаходячись на сторінці підключення сервісу Sales Drive введіть раніше скопійований API-ключ в поле «Ключ АРІ» 1 та вказаний при реєстрації облікового запису домен Sales Drive в поле «Домен» 2. Після цього натисніть на кнопку «Підключитися» 3.
В разі вдалого підключення з'являться налаштування підключення до CRM Sales Drive. Розглянемо детальніше кожне з наявних налаштувань.
Зверніть увагу, при синхронізації замовлення з Shop Express до Sales Drive, статус і деталі замовлення передаються лише один раз, при створенні замовлення.
У процесі синхронізації на бік SalesDrive передається поточний статус замовлення. Інші зміни не передаються автоматично в SalesDrive. У разі необхідності оновлення цієї інформації її слід змінювати безпосередньо в CRM-системі вручну.
Блок «Налаштування синхронізації» має наступні налаштування.
-
«Синхронізувати товари» 1 – цей перемикач дозволяє увімкнути синхронізацію товарів інтернет-магазину до CRM Sales Drive;
-
«Синхронізувати категорії» 2 – цей перемикач дозволяє увімкнути синхронізацію категорій товарів інтернет-магазину до CRM Sales Drive;
-
«Посилання на файл імпорту» 3 – в це поле потрібно ввести посилання на файл імпорту, який можна отримати в панелі керування CRM Sales Drive. Якщо ввести посилання на файл імпорту, товари та категорії товарів, що наявні в CRM Sales Drive, будуть імпортовані до інтернет-магазину.
Блок «Налаштування категорій» має наступне налаштування.
- «Виберіть категорії» 4 – в цьому меню можна вибрати, які категорії товарів з файлу імпорту CRM Sales Drive будуть імпортовані до категорій товарів інтернет-магазину.
Блок «Додаткові налаштування» має наступні налаштування.
- «Оновлення товарів» 5 – це меню дозволяє вибрати за яким полем буде відбуватися синхронізація та оновлення товарів інтернет-магазину з товарами сервісу Sales Drive, в цьому меню можна вибрати наступні поля для синхронізації товарів: «Ідентифікатор», «Артикул», «Найменування товару», «Штрихкод», «Зовнішній ідентифікатор», «Не оновлювати (тільки створювати нові)»;
- «Нові товари» 6 – це меню дозволяє вибирати дії при синхронізації товарів, які наявні в сервісі Sales Drive, але відсутні в інтернет-магазині. Можна вибрати наступні дії з новими товарами: «Приховувати», тобто публікація товарів відбуватися вручну після перевірки всіх даних товарів в системі управління Shop-Express, «Опублікувати», «Не створювати (тільки оновлювати)», тобто синхронізація товарів взагалі не буде відбуватися. Оптимальним варіантом дії є «Приховувати», оскільки товари можуть мати не всі потрібні властивості;
- «Існуючі товари» 7 – це меню дозволяє вибрати дії для існуючих товарів сервісу Sales Drive в інтернет-магазині. Можна вибрати наступні дії з існуючими товарами: «Не оновлювати (тільки створити нові)», «Оновлювати»;
- «Відсутні товари» 8 – це меню дозволяє вибрати дії для товарів, які було видалено в сервісі Sales Drive, але вони ще наявні в інтернет-магазині. Можна вибрати наступні дії з відсутніми товарами: «Нічого не робити», «Приховувати», «Зробити недоступними».
Блок «Налаштування синхронізації статусів замовлення» має наступне налаштування.
-
«Зіставлення статусів замовлення» 9 – в цьому блоці потрібно встановити відповідність наявних статусів замовлень інтернет-магазину з наявними статусами замовлення сервісу Sales Drive. За замовчуванням сервіс Sales Drive надає наступні статуси замовлення: «Новий», «Підтверджено», «На відправку», «Відправлено», «Продаж», «Відмова», «Повернення», «Видалений». Редагувати статуси замовлення сервісу Sales Drive можна перейшовши в меню «Установки → Налаштування заявок → Статус (іконка шестерні біля відповідного поля)» в системі управління CRM Sales Drive.
Блок «Налаштування синхронізації способів оплати» має наступне налаштування.
-
«Зіставлення способів оплати» 10 – в цьому блоці потрібно встановити відповідність наявних способів оплати замовлення інтернет-магазину з наявними способами оплати замовлення сервісу Sales Drive. За замовчуванням сервіс Sales Drive надає наступні способи оплати замовлення: «Післяплата», «Безготівково», «Картка Приватбанку», «Готівка», «Оплата наличными». Редагувати способи оплати замовлення сервісу Sales Drive можна перейшовши в меню «Установки → Налаштування заявок → Налаштування способів оплати (іконка шестерні біля відповідного поля)» в системі управління CRM Sales Drive.
Блок «Налаштування синхронізації способів доставки» має наступне налаштування.
-
«Зіставлення способів оплати» 11 – в цьому блоці потрібно встановити відповідність наявних способів доставки замовлення інтернет-магазину з наявними способами доставки замовлення сервісу Sales Drive. За замовчуванням сервіс Sales Drive надає наступні способи доставки замовлення: «Нова Пошта», «Самовивоз», «Укрпошта», «Самовывоз из отделения «Новая Почта»». Редагувати способи доставки замовлення Sales Drive можна перейшовши в меню «Установки → Налаштування заявок → Налаштування способів доставки (іконка шестерні біля відповідного поля)» в системі управління CRM Sales Drive.
Слід зазначити, якщо в CRM Sales Drive до підключення з інтернет-магазином знаходились товари, які також наявні в інтернет-магазині, потрібно перейти до редагування товару в CRM Sales Drive.
Для цього перейдіть до меню «Установки → Товари/Послуги» в системі управління CRM Sales Drive й натисніть на назву наявного товару. Далі впишіть в поле «ID» номер товару інтернет-магазину, який можна отримати в адресному рядку сторінки товару інтернет-магазину. Наприклад, URL товару має наступний вигляд: «mycoolshop.com.ua/shop/mycoolproduct/1234567» та цей товар не має варіантів, в полі «ID» потрібно вписати «p1234567», якщо цей товар має варіанти, значення поля «ID» буде «m1234567» для одного з варіантів товару. Якщо ви використовуєте зовнішні ідентифікатори товарів для зв'язку з API, можете вписати в полі «ID» значення зовнішнього ідентифікатора. Вписавши ID товару інтернет-магазину натисніть на кнопку «Зберегти».
Завдяки цьому запобігається можливість створення дублів товарів.
Налаштувавши підключення до сервісу Sales Drive активуйте перемикач «Неактивна» 1 та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» 2.
Слід зазначити, щоб працювала автоматична зміна статусів замовлення в обидві сторони, з CRM Sales Drive та з системи управління сайтом, необхідно налаштувати Webhook. Детальніше про налаштування Webhook дізнавайтеся в наступному розділі інструкції.
Налаштування Webhook для автоматичної зміни статусів замовлення інтернет-магазину
Активувавши підключення до сервісу Sales Drive, оновіть сторінку підключення до цього сервісу. Після цього з'явиться блок «Webhook» в якому необхідно скопіювати посилання на Webhook Shop-Express 1 в полі «Посилання».
Поверніться до системи управління сервісом Sales Drive та перейдіть до меню «Установки → Загальні налаштування і інтеграції». Далі виберіть вкладку «Сайти і маркетплейси» і натисніть на зображення «webhook».
Знаходячись на сторінці створення Webhook Sales Drive, натисніть на кнопку «Додати».
Наступним кроком виберіть всі можливі події 1, введіть раніше скопійований Webhook Shop-Express в поле «URL для передачі webhook» 2, зробіть активним налаштування «Повна інформація» 3 в блоці «Інформація про заявку». Зробивши ці налаштування, натисніть на кнопку «Зберегти» 4.
Сервіс Sales Drive було успішно підключено до інтернет-магазину. Відтепер статуси замовлення будуть синхронно змінюватися в CRM Sales Drive та в системі управління сайтом.
58 відгуків