Налаштування Google tag (Google Analytics 4)
Платформа Shop-Express надає можливість підключення сервісу для аналітики статистики сайту інтернет-магазину Google Analytics 4 за допомогою Google tag. Це потужний сервіс який надає комплексні звіти щодо кількості відвідувань сайту інтернет-магазину, які сторінки сайту інтернет-магазину клієнти відвідують частіше всього, цільову аудиторію сайту інтернет-магазину та з яких пристроїв відвідують сайт інтернет-магазину та багато іншого. Також цей інструмент надає можливість отримувати звіти про канали залучення замовлень та статистику по них, наприклад суму замовлення з того чи іншого каналу.
Створення облікового запису в сервісі Google Analytics 4
Щоб отримати «Tracking ID» для підключення сервісу Google Analytics 4 на сайті інтернет-магазину потрібно створити та налаштувати обліковий запис в сервісі Google Analytics 4. Для цього потрібно перейти за посиланням та натиснути на кнопку «Почати вимірювання».
Далі відбудеться перехід до сторінки створення облікового запису в сервісі Google Analytics 4. Перш за все потрібно ввести назву облікового запису в полі «Ім'я мого нового облікового запису» 1. За потреби налаштуйте параметри спільного доступу за допомогою чекбоксів в блоці «Налаштування спільного доступу до даних облікового запису» 2. Зробивши потрібні налаштування натисніть на кнопку «Далі».
Наступним кроком треба ввести назву ресурсу в поле «Назва ресурсу» 1 та вибрати країну розміщення ресурсу 2 та часовий пояс 3 натиснувши на відповідні меню. Далі потрібно вибрати в меню валюту товарів 4 інтернет-магазину та натиснути на кнопку «Далі».
Далі потрібно вибрати категорію галузі за допомогою меню «Категорія галузі (обов'язково)» 1 та вибрати розмір компанії з наявних: «Невелика» 2, «Середня» 3, «Велика» 4, «Дуже велика» 5. Наступним кроком треба натиснути на кнопку «Далі».
На етапі «Бізнес цілі» виберіть за допомогою чекбоксів потрібні цілі, це допоможе налаштувати аналітику відповідно до наявних потреб та натисніть на кнопку «Створити».
Після цього потрібно прийняти угоду про умови використання Google Analytics 4. Для цього необхідно вибрати потрібну країну в меню 1 та натиснути на чекбокс згоди з умовами обробки даних сервісу 2. Після цього натисніть на кнопку «Приймаю» 3.
Обліковий запис було успішно створено. Наступним етапом треба створити потік даних, що містить «Tracking ID».
Створення потоку даних в сервісі Google Analytics 4
Після створення облікового запису буде автоматично запропоновано створити потік даних, щоб додати сайт інтернет-магазину до потоку даних в сервісі Google Analytics 4 потрібно натиснути на кнопку «Веб».
Після цього з'явиться бокова панель налаштування потоку даних, в якому треба обрати в меню протокол «https» сайту інтернет-магазину 1.
Слід зазначити, що в цьому меню також можна обрати протокол «http», але його використання небезпечне, так як дані в формах, наприклад паролі, передаються у незашифрованому вигляді, а також сайти з протоколом «http» не просуваються пошуковими системами.
Далі потрібно ввести адресу сайту інтернет-магазину 2 в форматі: «myshop.com.ua» та дати назву потоку даних в поле «Назва потоку» 3. За потреби можна включити чи виключити розширену статистику за допомогою перемикача 4. Також можна перейти до бокової панелі редагування параметрів розширеної статистики якщо натиснути на кнопку «Налаштувати розширене відстеження» (значок шестерні) 5. Закінчивши з налаштуваннями натисніть на кнопку «Створити потік», щоб можна було отримати «Tracking ID».
Після цього відбудеться перехід до бокової панелі деталей про веб-потік, в якому можна редагувати налаштування веб-потоку, але в цьому випадку нас цікавить «Ідентифікатор показника», тобто «Tracking ID», для цього треба натиснути на кнопку «Копіювати» (значок папера) 1 в «Ідентифікатор показника».
Наявні потоки даних можна переглядати якщо перейти до меню «Адміністратор → Потоки даних» в боковій панелі на головній сторінці сервісу Google Analytics 4. Також на цій сторінці можна додати новий потік за допомогою кнопки «Додати потік» 1 або перейти до редагування потоку натиснувши на назву потоку даних 2.
Підключення сервісу Google Analytics 4 за допомогою Google tag в системі управління сайтом
Щоб підключити сервіс Google Analytics 4 за допомогою Google tag в інтернет-магазині на платформі Shop-Express потрібно перейти до меню «Інтеграції» в системі управління сайтом. Далі потрібно натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля «Google tag (Google Analytics 4)».
Далі відбудеться перехід до сторінки підключення коду відстеження Google tag (Google Analytics 4). Перш за все потрібно активувати підключення коду відстеження за допомогою перемикача «Неактивна» 1.
Слід зазначити, що Google tag (Google Analytics 4) обов'язково потрібно зробити активним за допомогою перемикача, в іншому випадку налаштування та підключення Google tag (Google Analytics 4) не відбудеться.
Наступним кроком потрібно ввести раніше скопійований «Tracking ID» в поле «Tracking ID» 2. За потреби можна активувати автоматичне налаштування для електронної торгівлі використовуючи dataLayer 3 або gtag 4.
Ці налаштування впроваджують автоматичний збір даних від клієнта інтернет-магазину, які пов'язані з електронною торгівлею, а саме: перегляд товарів, кліки по товарах, перегляд інформації про товар, додавання чи видалення товарів з кошика, перегляди та показ внутрішньої реклами, кліки по внутрішній рекламі, оформлення замовлень, повернення коштів, що своєю чергою дозволяє отримати статистику торгівлі інтернет-магазину в 1 клік без зайвих налаштувань.
За потреби можна додати додаткові теги (кожен з нового рядка) в полі «Додаткові параметри», наприклад таким чином можна додати тег ремаркетингу Google та/або тег відстеження конверсій в Google Ads.
Дізнатися детальніше про електронну торгівлю в сервісі Google Analytics 4 можна за посиланням.
Закінчивши з налаштуваннями натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ», щоб підключити сервіс Google Analytics 4 за допомогою Google tag до інтернет-магазину.
Підключений та налаштований Google tag (Google Analytics 4) знаходиться в блоці «Підключені». За потреби налаштування Google tag (Google Analytics 4) можна редагувати натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця) 1 або видалити за допомогою кнопки «Видалити» (значок сміттєвого бака) 2.
Статистику можна переглядати на головній сторінці сервісу Google Analytics 4 в розділі «Звіти» бокової панелі. Приклад статистики в реальному часі можна побачити нижче.
Слід зазначити, що для формування комплексного звіту треба зачекати від 24 до 48 годин.
58 відгуків