Огляд плагіна «Реєстрація клієнта B2B»
Плагін «Реєстрація клієнта B2B» дозволяє розмістити на сайті інтернет-магазину форму за допомогою якої клієнт інтернет-магазину може подати запит щодо реєстрації до певної групи клієнтів B2B. Щоб почати приймати запити щодо реєстрації клієнтів до певної групи клієнтів B2B потрібно додати плагін «Реєстрація клієнта B2B» на певній сторінці інтернет-магазину.
Цей плагін було додано в версії 00169.
Додавання плагіна «Реєстрація клієнта B2B» на сторінку сайту інтернет-магазину
Перш за все потрібно перейти до меню «Сторінки сайту → Сторінки» в системі управління сайтом. Далі потрібно вибрати необхідну сторінку натиснувши на меню та обравши з випадаючого меню пункт «Редагувати». Перейшовши до сторінки редагування потрібної сторінки натисніть на кнопку «ЗМІНИТИ» в блоці «Дизайн сторінки». Після цього відкриється редактор макета сторінки в якому треба натиснути на кнопку «Додати блок». Детальніше про редактор макета можна дізнатися за посиланням
Далі з'явиться бокова панель всіх плагінів. В цій панелі треба вибрати плагін «Реєстрація клієнта B2B» та притягнути його до потрібного місця в макеті сторінки інтернет-магазину.
Протягнувши плагін «Реєстрація клієнта B2B» відбудеться автоматичний перехід до бокової панелі налаштувань цього плагіна. Переглянемо налаштування вкладки плагіна «Вигляд». Спочатку треба обрати групу клієнтів B2B для якої призначена ця форма. Для цього треба натиснути на меню «Група клієнтів» 1.
Після цього з'явиться випадаюче меню в якому треба вибрати потрібну групу клієнтів B2B 1 з наявних на сайті інтернет-магазину. За потреби можна скористатися пошуком групи клієнтів за допомогою поля «Пошук» 2.
Додати нове поле до форми можна натиснувши на кнопку «Додати поле».
Після цього з'явиться спливаюче вікно додавання поля. Переглянемо налаштування вкладки спливаючого вікна «Налаштування». Ця вкладка має наступні налаштування:
-
«Тип поля» 1 – визначає тип поля в яке клієнт буде вводити значення. Наявні такі типи полів: «Текстовий рядок», «Ім'я користувача», «Прізвище користувача», «Email», «Телефон», «Галочка», «Вибір значення», «Вибір з кількох варіантів», «Текстова область». Різниця між типами полів полягає в тому, що кожен із типів полів має відповідні налаштування у вкладці «Перевірка», а також поля «Ім'я користувача», «Прізвище користувача», «Email», «Телефон» використовуються для створення клієнта групи В2В в інтернет-магазині. Крім того, поля «Вибір значення», «Вибір з кількох варіантів» дозволяють додати опції вибору;
-
«Назва поля» 2 – встановлює назву поля в формі реєстрації клієнта B2B;
-
«Псевдонім» 3 – встановлює псевдонім за допомогою якого відбувається взаємодія поля форми реєстрації клієнта B2B з API.
На вкладці «Перевірка» спливаючого вікна можна зробити поле обов'язковим натиснувши на перемикач 1 та ввівши повідомлення для обов'язкового поля 2. Це повідомлення відображається коли користувач залишив це поле пустим та натиснув на кнопку «Надіслати» в формі реєстрації клієнта. Також можливо призначити регулярний вираз полю 3, який дозволяє робити валідацію форми, тобто щоб користувач міг вводити лише ті дані, які потрібні.
Прикладами регулярних виразів є: для Email: «^[\w-\.]+@([\w-]+\.)+[\w-]{2,4}$», для номера телефону: «^((\+38\s){1}(\(0[0-9]{2}\))\s([0-9]){3}\s([0-9]){2}\s([0-9]){2})$», для ім'я та прізвища кирилицею без пробілів: «^([а-ящьюяґєії'`’ʼА-ЩЬЮЯҐЄІЇ]+)$». Якщо поле не відповідає умовам регулярного виразу з'являється повідомлення щодо помилки відповідності введених даних до регулярного виразу. Заповнити це повідомлення можна в полі «Помилка перевірки регулярного виразу» 4. Також можна додати маску поля 5 яка формує вигляд поля, що заповнюється. Прикладом маски може слугувати маска: «+38 (099) 999 99 99», яка використовується для заповнення номера телефону клієнта. Закінчивши з налаштуваннями спливаючого вікна додавання поля плагіна «Реєстрація клієнта B2B» натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» щоб додати поле.
За потреби можна змінити порядок розташування поля натиснувши на кнопку «Сортування» 1 та перетянув поле у потрібне місце. Поле можна приховати або зробити доступним натиснувши на значок ока 2. Натиснувши на меню 3 можна перейти до випадаючого меню додаткових дій з полем.
Випадаюче меню додаткових дій з полем має такі налаштування:
- «Редагувати» 1 – дозволяє перейти до спливаючого вікна редагування поля. Спливаюче вікно редагування поля має ідентичні налаштування до спливаючого вікна додавання поля;
- «Видалити» 2 – дозволяє видалити поле.
Слід зауважити, що поля які мають позначку «Системне поле» неможливо приховати та видалити.
За потреби можна встановити перехід на іншу сторінку після заповнення всіх наявних полів форми. Необхідне посилання потрібно ввести в поле «Посилання для переадресації після реєстрації» 1. Також можна зробити обов'язкову авторизацію якщо клієнт має обліковий запис на сайті інтернет-магазину натиснувши на перемикач 2.
Переглянемо налаштування вкладки «Повідомлення» бокової панелі налаштування плагіна «Реєстрація клієнта B2B». Ця вкладка дозволяє вибрати повідомлення на Email адміністратору інтернет-магазину 1 та/або клієнту інтернет-магазину 2. Також можливо вибрати SMS повідомлення для адміністратора 3 та/або клієнта інтернет-магазину 4.
Налаштувати шаблони розсилки можна перейшовши до меню «Налаштування → Email та SMS → Шаблони Email» або «Налаштування → Email та SMS → Шаблони SMS» в системі управління сайтом. Щоб обрати Email або телефон на який будуть приходити повідомлення для адміністратора перейдіть до меню «Магазин → Налаштування» в системі управління сайтом.
Переглянемо налаштування вкладки «Заголовок» бокової панелі. На цій вкладці можна дати назву формі реєстрації клієнта B2B в полі «Назва» 1 та додати опис до форми за допомогою поля «Опис» 2.
Закінчивши з налаштуваннями плагіна натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» в боковій панелі та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» в редакторі макета щоб зберегти налаштування. Переглянемо як виглядає налаштована форма реєстрації клієнта B2B на сайті інтернет-магазину.
Якщо включено налаштування «Обов'язкова авторизація» то зареєстрований клієнт побачить таке повідомлення під час спроби надіслати запит.
Перегляд запитів плагіна «Реєстрація клієнта B2B»
Кількість нових необроблених запитів зображено червоним кольором на спеціальній піктограмі в меню «Каталог товарів → Групи клієнтів» в системі управління сайтом.
Щоб перейти до перегляду запитів плагіна «Реєстрація клієнта B2B» потрібно натиснути на піктограму 1 в таблиці груп клієнтів або натиснути на меню 2 та обрати у випадаючому меню пункт «Запити користувачів».
Далі з'явиться бокова панель, в якій можна шукати клієнта за ім'ям в полі «Пошук» 1. Натиснувши на меню 2 можна перейти до випадаючого меню дій із запитом користувача.
Випадаюче меню дій із запитом користувача має такі налаштування:
- «Подивитися відповіді користувача» 1 – дозволяє переглянути у спливаючому вікні значення всіх полів форми реєстрації клієнта до групи B2B;
- «Прийняти запит» 2 – приймає запит клієнта до групи клієнтівB2B, змінює статус запиту на «Прийнятий» та додає клієнта до відповідної групи клієнтів B2B;
- «Відхилити запит» 3 – відхиляє запит клієнта до групи клієнтів B2B, змінює статус запиту на «Відхилений».
Спливаюче вікно «Подивитися відповіді користувача» має такий вигляд.
Щоб додати форму реєстрації клієнта B2B на сайт інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно перейти до редактору макету потрібної сторінки. В редакторі макету потрібно додати плагін «Реєстрація клієнта B2B». Далі треба ввести необхідні налаштування та натиснути на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» в редакторі макету. Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» на сторінці редагування сторінки щоб додати плагін на сторінку.
Щоб переглянути запити форми реєстрації клієнта B2B на сайті інтернет-магазину на платформі Shop-Express потрібно перейти до меню «Каталог товарів → Групи клієнтів» в системі управління сайтом. В таблиці груп клієнтів натисніть на червону піктограму з кількістю запитів щодо реєстрації до відповідної групи клієнтів або натисніть на меню (три крапки) та оберіть пункт випадаючого меню «Запити користувачів». Далі з'явиться бокова панель з усіма запитами до групи клієнтів B2B. За потреби натисніть на меню (три крапки) та прийміть або відхиліть відповідний запит.
58 відгуків