Історія версій
Нові можливості в роботі
Передплата замовлення
В наступних оновленнях платформи з'явиться можливість встановлювати певне значення передплати під час оформлення замовлення в інтернет-магазині. Завдяки цьому клієнт інтернет-магазину зможе оплатити встановлену передплату та сплатити решту суми замовлення при отриманні товару на пошті.
Оплата частинами від ПриватБанк
В найближчих оновленнях з'явиться інтеграція служби оплати «Оплата частинами» від ПриватБанк. Клієнти інтернет-магазину матимуть можливість сплачувати за замовлення інтернет-магазину частинами.
Покупка частинами від monobank
Ця служба оплати дозволяє сплачувати за замовлення інтернет-магазину частинами, найближчим часом ця служба оплати стане доступною для всіх власників інтернет-магазинів на платформі.
Інтеграція з mono checkout
Завдяки інтеграції з mono checkout клієнти вашого інтернет-магазину матимуть можливість значно спростити процес оформлення та оплати замовлення, це дозволяє збільшити конверсію інтернет-магазину.
Програма лояльності
В наступних оновленнях платформи в інтернет-магазинах стане можливим налаштувати програму лояльності (бонуси та персональні знижки клієнтам інтернет-магазину). Таким чином можна значно підвищити показник конверсії інтернет-магазину.
Реферальна програма
Скоро ви зможете налаштовувати реферальну програму інтернет-магазину, це дозволяє підвищувати конверсію інтернет-магазину шляхом взаємодії з різними партнерами.
Версія 00168
Зміст
- Масова робота з товарами
- Дозволити купувати товари без ціни
- Налаштування валюти для певної мови
- Налаштування, щоб приховати лічильник (кількість доданих до кошика товарів), якщо товари не додані до кошика
- Вибір товарів для відображення за стікерами
- Сортування товарів у категоріях
- Модуль для роботи з В2В
- Сортування мов в плагіні «Мови»
- Відображення галереї зображень в картці товару
- Асинхронне завантаження блоків, комірок, плагінів
- Можливість вимкнення кешування для плагінів
Масова робота з товарами
Додано функцію масової роботи з товарами. Функція знаходиться в меню «Каталог товарів → Товари» в системі управління сайтом. Тепер ви маєте можливість редагувати параметри обраних товарів за допомогою таких дій як:
- Змінити категорії 1
- Змінити модифікацію 2
- Змінити бренд 3
- Змінити статус 4
- Перемістити 5
- Змінити стікери 6
- Змінити валюту 7
- Змінити доступність 8
- Змінити ціни 9
- Експорт 10
- Видалити 11
Налаштування валюти для певної мови
Додана опція налаштування валюти для певної мови. Вона знаходиться в меню «Каталог товарів → Валюти» в системі управління сайтом. Ця опція дозволяє вам додати можливість зміни валюти товару залежно від мови сайту автоматично.
Налаштування, щоб приховати лічильник (кількість доданих до кошика товарів), якщо товари не додані до кошика
До плагінів «Кошик», «Список бажань», «Порівняння» редактора макета було додано налаштування, яке дозволяє приховувати лічильник якщо товари не було додано до кошика.
Сортування товарів у категоріях
До налаштувань шаблону каталогу товарів додана опція «Сортування товарів у категоріях». Опція знаходиться в налаштуваннях шаблону сторінки каталогу товарів у системі управління сайтом. Ця опція надає вам можливість дозволити або заборонити сортування товарів у категоріях.
Модуль для роботи з В2В
Додано модуль з функціоналом для роботи з В2В. Якщо модуль підключено до сайту інтернет-магазину доступ до нього можливий за шляхом «Каталог товарів → Групи клієнтів» в системі управління сайтом. Цей модуль надає такий функціонал:
-
Створення груп клієнтів;
-
Видалення клієнтів з груп клієнтів;
-
Налаштування цін для груп клієнтів;
-
Налаштування акційних цін для груп клієнтів;
-
Налаштування мінімальної суми замовлення для груп клієнтів;
-
Обмеження груп клієнтів до певного товару;
-
Обмеження груп клієнтів до певного бренду товарів;
-
Обмеження груп клієнтів до певної категорії товарів;
-
Автоматизація процесів за допомогою API.
Версія 00169
Зміст
- Виправлена помилка в розрахунку персональної знижки
- Додано можливість сортування товарів за доступністю
- Додано можливість генерувати meta title та meta description за допомогою штучного інтелекту
- Плагін форми запиту на реєстрацію В2В клієнта
- Автовизначення коду номера телефону клієнта залежно від місця розташування клієнта
- Можливість входу на сайт інтернет-магазину та відновлення пароля від облікового запису за допомогою номера мобільного телефону
- Додано можливість сортування товарів за алфавітом
- Додано інтеграцію з сервісом «Google tag (Google Analytics 4)»
- Додано інтеграцію з сервісом «Google Tag Manager»
Виправлена помилка в розрахунку персональної знижки
Виправлено помилку в розрахунку персональної знижки в деяких випадках.
Додано можливість генерувати meta title та meta description за допомогою штучного інтелекту
При збереженні сторінки система управління сайтом автоматично пропонує клієнту згенерувати meta title та meta description для оптимізації сторінки за допомогою ШІ. Також використовувати ШІ для генерації meta title та meta description можна при перегляді налаштувань SEO та URL сторінки сайту.
Плагін форми запиту на реєстрацію В2В клієнта
Додано можливість додати на сторінку форму запиту на реєстрацію В2В клієнта, яка дозволяє клієнту інтернет-магазину створити запит щодо включення клієнту до певної з наявних груп В2В клієнтів. У формі запиту на реєстрацію В2В клієнта можливо створити поля, які клієнт повинен заповнити. Можна налаштувати отримання відправленої форми запиту на реєстрацію В2В клієнта на електронну пошту адміністратора та клієнта.
Запит на реєстрацію В2В клієнта з'являється в системі управління сайтом в меню «Каталог товарів → Групи клієнтів». Наявні запити можна схвалити або відхилити, якщо запит схвалено, клієнту надходить лист на електронну пошту який сповіщає клієнта про його додавання до певної групи В2В клієнтів.
Автовизначення коду номера телефону клієнта залежно від місця розташування клієнта
Додано можливість автоматичного визначення коду номера телефону клієнта залежно від місця розташування клієнта для поля «Телефон» під час реєстрації клієнта та при вході на сайт інтернет-магазину за допомогою номера мобільного телефону.
Можливість входу на сайт інтернет-магазину та відновлення пароля від облікового запису за допомогою номера мобільного телефону
Додано можливість входити до інтернет-магазину та відновлювати пароль від облікового запису за допомогою номера телефону. Для коректної роботи необхідно мати налаштований сервіс «TurboSMS». Щоб включити цю функцію на сайті інтернет-магазину потрібно перейти до меню «Користувачі → Налаштування» в системі управління сайтом та натиснути на перемикач біля «Дозволити вхід та відновлення пароля за допомогою SMS».
Додано інтеграцію з сервісом «Google tag (Google Analytics 4)»
Відтепер в системі управління сайтом можна підключити сервіс «Google Analytics 4» за допомогою Google tag та отримувати детальну статистику діяльності інтернет-магазину легко та швидко. Для підключення сервісу потрібно перейти до меню «Інтеграції» та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля сервісу «Google tag (Google Analytics 4)».
Додано інтеграцію з сервісом «Google Tag Manager»
Відтепер в системі управління сайтом можна підключити сервіс «Google Tag Manager» та додавати власні теги на сторінках інтернет-магазину. Це дозволяє отримувати зворотний зв'язок від певних тригерів, що розміщені на сторінках сайту інтернет-магазину. Для підключення сервісу потрібно перейти до меню «Інтеграції» та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля сервісу «Google Tag Manager».
Версія 00170
Додано інтеграцію з сервісом KeyCRM
Відтепер в системі управління сайтом можна підключити сервіс «KeyCRM» та автоматизувати інтернет-торгівлю шляхом агрегації різних каналів продажів та автоматизації роботи із замовленнями за допомогою Webhook. Для підключення сервісу потрібно перейти до меню «Інтеграції» та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля сервісу «KeyCRM».
Новий механізм імпорту
Було створено новий механізм імпорту товарів до інтернет-магазину. Можна імпортувати товари в файлах форматів «CSV» та «YML», налаштовувати які атрибути з товарного файлу імпортувати до інтернет-магазину, налаштувати постійний імпорт через деякий проміжок часу або використовувати створений шаблон імпорту товарів та проводити імпорт використовуючи різні файли з товарами.
Версія 00171
Зміст
- Змінено дизайн розділу «Сторінки» модуля «Сторінки сайту»
- Додана можливість оплати замовлення за допомогою Абанк
- Додана можливість оплати замовлення за допомогою Stripe
- Додано плагін «Банер» до редактора макета
- Можливість встановлювати власний поштовий сервіс для надсилання повідомлень електронною поштою
- Додана інтеграція з сервісом Google reCAPTCHAv3
- Покращено плагіни «Публікації», «Товари», «Категорії», «Нещодавно переглянуте», «Меню» редактора макета
- Cross-sell & Up-sell
Додано плагін «Банер» до редактора макета
Цей плагін дозволяє створювати банер, що складається зі слайдів. Слайди мають наступні налаштування та можливості: заготовлені дизайни слайдів, кожен елемент слайда можна налаштовувати як для настільної, так і для мобільної версії, за потреби можна встановити фільтр для зображення слайда (прозорість, накласти колір), а також можна налаштувати один слайд й використовувати його як шаблон для наступних слайдів, це допомагає зберегти час, оскільки дизайн слайда готовий, залишається лише змінити значення елементів слайда.
Можливість встановлювати власний поштовий сервіс для надсилання повідомлень електронною поштою
Відтепер можливо використовувати власний поштовий сервіс для надсилання повідомлень клієнтам інтернет-магазину в розділі «Налаштування → Email та SMS» cистеми управління сайтом. Це дозволяє надсилати листи клієнтам інтернет-магазину за допомогою Gmail, Outlook та інших поштових сервісів використовуючи SMTP протокол.
Щоб почати налаштовувати SMTP протокол певного поштового сервісу натисніть на кнопку «Налаштування SMTP», зробіть необхідні налаштування та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Додана інтеграція з сервісом Google reCAPTCHAv3
З цього моменту можна підключити сервіс захисту форм інтернет-магазину від ботів Google reCAPTCHAv3, це дозволяє зменшити загальне навантаження на сайт інтернет-магазину шляхом блокування ботів за допомогою розумного алгоритму, що базується на рейтингу користувача. На відміну від наявної інтеграції reCAPTCHAv2, reCAPTCHAv3 не впливає на досвід реального клієнта інтернет-магазину, оскільки потреби вирішувати капчу немає.
Для підключення перейдіть до меню «Інтеграції» та натисніть на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля сервісу «Google reCAPTCHA».
Покращено плагіни «Публікації», «Товари», «Категорії», «Нещодавно переглянуте», «Меню» редактора макета
Було змінено дизайн та налаштування плагінів «Публікації», «Товари», «Категорії», «Нещодавно переглянуте», «Меню». До них було додано окремі налаштування дизайнів прев'ю та виглядів елементів, налаштування блока плагіна на сайті інтернет-магазину, окремі налаштування відображення для мобільних версій сайту (екрани, що менше ніж 740рх) інтернет-магазину та за наявності можливість відображення блоку плагіна у вигляді мобільного меню на певній сторінці або в загальному меню інтернет-магазину.
Дізнатися більше про нові налаштування плагінів можна за відповідними посиланнями, що розміщено в назвах плагінів.
Cross-sell & Up-sell
Було додано функціонал cross-sell & up-sell, який дозволяє збільшити конверсію інтернет-магазину шляхом впровадження певного віджета, наприклад із супутніми, нещодавно переглянутими товарами до бокової панелі кошика та на сторінці оформлення замовлення. Щоб налаштувати функціонал cross-sell & up-sell перейдіть до меню «Магазин → Налаштування» в системі управління сайтом.
Версія 00172
Інтеграція з Sales Drive
Завдяки цій інтеграції можна автоматизувати процеси торгівлі за допомогою вбудованих інструментів в CRM Sales Drive, а саме:
- Агрегація різних каналів продажів;
- Облік складу;
- Ведення каси, PPO (в тому числі інтеграція з Checkbox);
- Робота з дропшиперами;
- Автоматизація формування та відправлення SMS та Email повідомлень;
- Інтеграція різних каналів комунікації з клієнтами інтернет-магазину;
- Формування комплексної статистики за результатами торгівлі (кількість дзвінків, заявок, проданих товарів, товарів за категоріями, інше).
Для підключення сервісу потрібно перейти до меню «Інтеграції» та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» біля сервісу «SalesDrive». Детальніше про підключення та налаштування сервісу Sales Drive дізнавайтеся в інструкції.
Оновлена інтеграція з Checkbox
Була оновлена інтеграція з реєстратором розрахункових операцій (PPO) Checkboх, яка дозволяє автоматизувати процес управління касами, формування чеків та аналітику.
Детальніше про оновлену інтеграцію з Checkbox дізнавайтеся за посиланням.
Версія 00173
Інтеграція збору клієнтських cookie відповідно до вимог Google Consent v2 & GDPR/CCPA
Ця інтеграція дозволяє підключити спливаюче вікно повідомлення клієнтів інтернет-магазину щодо збору cookie (облікові дані клієнта, дані про клієнта, вподобання клієнта, його місцеперебування, інше), яке сумісне з вимогами Google Consent v2 та GDPR/CCPA. Завдяки цьому можна вести інтернет-торгівлю в країнах ЄС та США, але якщо інтернет-торгівля ведеться в межах України, можна підключити спрощений тип цього спливаючого вікна, оскільки cookie можуть знадобитися для рекламних цілей.
Детальніше про підключення цієї інтеграції дізнавайтеся за посиланням.
Інтеграція з Telegram-ботом Shop-Express
Відтепер стає можливим отримувати різноманітні сповіщення про події в інтернет-магазині до Telegram-боту Shop-Express, а саме:
- Оформлення нового замовлення;
- Реєстрація нового клієнта;
- Заповнення форми інтернет-магазину;
- Початок оформлення замовлення клієнтом;
- Нові відгуки/коментарі;
- Відновлення пароля від облікового запису клієнта;
- Зміна статусу замовлення;
- Запити на вступ до груп В2В клієнтів, схвалення або відхилення цих запитів;
- Системні повідомлення від розробників платформи;
- І так далі.
Детальніше про підключення цієї інтеграції дізнавайтеся за посиланням.
Версія 00174
Інтеграція з Нова Пошта
В цьому оновленні була додана інтеграція з Нова Пошта, що дозволяє автоматизувати процес оформлення експрес-накладних (ЕН) шляхом реалізації та автоматизації наступних процесів:
- Авторизація за API ключем;
- Вибір місця доставки під час обробки замовлення;
- Вибір способу оплати замовлення при використанні Нова Пошта;
- Вибір способу оплати доставки Нова Пошта;
- Оформлення відправлення та створення ЕН;
- Оформлення відправлення та створення ЕН;
- Друк ЕН;
- Редагування ЕН.
Більше про підключення цієї інтеграції дізнавайтеся за посиланням.
Інтеграція з Meest Пошта
В цьому оновленні була додана інтеграція з Meest Пошта за допомогою якої стає можливим реалізація та автоматизація наступних процесів:
- Авторизація за API ключем;
- Вибір місця доставки під час оформлення замовлення;
- Вибір способу оплати замовлення при використанні Meest Пошта;
- Вибір способу оплати доставки Meest Пошта;
- Оформлення відправлення та створення товарно-транспортних накладних (ТТН);
- Відстеження відправлення;
- Друк ТТН;
- Редагування ТТН.
Більше про підключення цієї інтеграції дізнавайтеся за посиланням.
Відображення рекомендованої роздрібної ціни (B2B)
Відтепер стає можливим відображати рекомендовану роздрібну ціну (РРЦ) для певних груп клієнтів B2B на сторінці товару інтернет-магазину за допомогою меню «Рекомендована роздрібна ціна (B2B)» налаштувань шаблону каталогу товарів.
Детальніше про відображення РРЦ дізнавайтеся з огляду B2B функцій інтернет-магазину.
Додана служба доставки Rozetka Delivery
В цьому оновленні була додана служба доставки Rozetka Delivery, відтепер ви маєте можливість доставляти замовлення до точок видачі Rozetka.
Детальніше про підключення служби доставки Rozetka Delivery дізнавайтеся за посиланням.
Інтеграція з ChatGPT
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту за допомогою сервісу ChatGPT, завдяки цій інтеграції ви можете створювати контент, перекладати контент на різні мови та перевіряти його на орфографічні помилки надсилаючи запити до ChatGPT через систему управління інтернет-магазином.
Дізнавайтеся більше про підключення та можливості інтеграції з ChatGPT у відповідній інструкції.
Інтеграція з Укрпошта
Відтепер ви маєте можливість підключити інтеграцію з Укрпошта по API, ця інтеграція дозволяє автоматизувати процеси формування та створення ТТН, коротко про можливості інтеграції:
- Авторизація за API ключами;
- Вибір місця відправлення та доставки при оформленні замовлення;
- Встановлення зворотного переказу коштів за замовлення;
- Налаштування оплати доставки;
- Вибір дії в разі, якщо клієнт не забрав замовлення;
- Оформлення відправлення та створення товарно-транспортних накладних (ТТН);
- Відстеження відправлення;
- Друк ТТН;
- Редагування ТТН.
Більше про підключення цієї інтеграції дізнавайтеся за посиланням.
Інтеграція з eSputnik
В цьому оновленні з'явилась інтеграція з CDP eSputnik, завдяки цій інтеграції ви можете створити шаблони синхронізації подій інтернет-магазину з подіями CDP eSputnik, за потреби ви можете експортувати контакти клієнтів інтернет-магазину до CDP eSputnik та робити розсилки клієнтам інтернет-магазину відповідно до налаштованих шаблонів подій.
Детальніше про підключення CDP eSputnik дізнавайтеся за посиланням.
Спеціальні характеристики в товарному фіді Google Shopping
Відтепер стає можливим зіставляти певні характеристики варіантів товару інтернет-магазину з наявними характеристиками товарів Google Shopping при формуванні товарного фіду.
Покращення інтеграції з ПРРО Checkbox
В цьому оновленні було покращено інтеграцію з ПРРО Checkbox, власники інтернет-магазинів мають можливість зіставляти категорії товарів інтернет-магазину з певними акцизами ПРРО Checkbox при редагуванні підключення до каси.
Також можна зіставляти категорії товарів інтернет-магазину з кодами УКТЗЕД.
58 відгуків