Налаштування
Огляд блоку «Налаштування магазину»
Блок «Налаштування магазину» має наступні параметри.
-
«Дозволити менеджерам брати в роботу необроблені замовлення» 1 – якщо увімкнути це налаштування, то менеджери можуть самостійно брати замовлення зі статусом «Необроблені» до роботи. Якщо це налаштування вимкнено, то замовлення серед менеджерів розподіляє адміністратор інтернет-магазину. Детальніше про роботу менеджерів із замовленнями можна дізнатися за посиланням;
-
«Дозволити замовлення в один клік» 2 – якщо увімкнути це налаштування, то стає можливим оформлювати замовлення в один клік, яке відрізняється від звичайного замовлення тим, що необхідно вводити лише ім'я та прізвище, телефон, Email та за потреби побажання;
-
«Дозволити клієнтам без авторизації робити замовлення» 3 – якщо увімкнути це налаштування, то клієнт може робити повторне замовлення без потреби авторизації на сайті інтернет-магазину;
-
«Дозволити попередні замовлення» 4 – якщо увімкнути це налаштування, то клієнт може замовляти товар, якого немає в наявності, тобто клієнт може зробити передзамовлення;
-
«Email обов'язковий до заповнення» 5 – якщо увімкнути це налаштування, то клієнту необхідно обов'язково вказувати свій Email адрес при оформленні замовлення;
-
«Унікальна модель продукту» 6 – якщо увімкнути це налаштування всі товари інтернет-магазину стануть доступні лише в одному екземплярі;
-
«Додавати номер замовлення до адреси сторінки підтвердження» 7 – якщо увімкнути це налаштування, то до адресного рядка інтернет-браузеру буде додаватися номер замовлення, наприклад, якщо клієнт зробив замовлення з номером 12345 в такому випадку адресний рядок його інтернет-браузеру буде мати такий вигляд: «someshop.com.ua/shop/complete/12345/»;
-
«Вимагати дату народження» 8 – якщо увімкнути це налаштування, то під час оформлення замовлення клієнт буде зобов'язаний ввести свою дату народження, а також стане можливим увімкнути чи вимкнути вікове обмеження 9. У випадку якщо вікове обмеження увімкнене, в меню редагуванні налаштувань магазину з'явиться блок «Мінімальний вік», в якому потрібно ввести мінімальний вік клієнта, від якого в інтернет-магазині можливо придбати товар.
Огляд блоку «Системні повідомлення»
Блок «Системні повідомлення» дозволяє налаштовувати повідомлення, які надходять до системи управління сайтом.
- «Надсилати сповіщення про нові замовлення» 1 – якщо увімкнути це налаштування, то всі нові замовлення будуть сповіщатися в системі управління сайтом у верхньому правому кутку в меню «Повідомлення» (значок дзвіночка) в червоній піктограмі, з кількістю нових замовлень;
- «Надсилати сповіщення про нові замовлення в 1 клік» 2 – якщо увімкнути це налаштування, то всі нові замовлення в 1 клік будуть сповіщатися в системі управління сайтом у верхньому правому кутку в меню «Повідомлення» (значок дзвіночка) в червоній піктограмі, з кількістю нових замовлень.
Якщо натиснути на меню «Повідомлення» можна побачити випадаюче меню повідомлень інтернет-магазину. Щоб дізнатися подробиці про певне повідомлення необхідно натиснути на нього.
Огляд блоку «Користувацька угода»
У блоці «Користувацька угода» можливо надати посилання на користувацьку угоду інтернет-магазину для кожної з наявних мовних версій інтернет-магазину. Посилання треба вводити без домену, наприклад: «/users/agreement». Згода з користувацькою угодою є обов'язковою під час оформлення замовлення.
Користувацька угода має натсупний вигляд під час оформлення замовлення.
Огляд блоку «Налаштування номера замовлення»
Блок «Налаштування номера замовлення» дозволяє задавати параметри генерації номера замовлення клієнта.
В цьому блоці наявні такі параметри.
- «Згенерувати за допомогою» 1 – дозволяє задавати набір символів, з якого буде складатися номер замовлення, а саме: букви і цифри, тільки букви, тільки цифри;
- «Кількість символів» 2 – дозволяє задавати довжину згенерованого номера замовлення клієнта, мінімально доступна довжина номера замовлення 4 символи.
Огляд блоку «Налаштування кошику покупок»
Блок «Налаштування кошику покупок» дозволяє налаштовувати вигляд кошика клієнта у вигляді спливаючого кошику якщо увімкнути відповідний параметр «Показувати кошик у вигляді спливаючого вікна при додавання в неї товару» 1. В іншому випадку, щоб перейти до меню кошика необхідно натиснути на його значок в інтернет-магазині.
Також можливо вказати мінімальну суму замовлення 2 та валюту цієї суми 3 з наявних в інтернет-магазині для того, щоб встановити можливість оформлення замовлення від певної суми.
Огляд блоку «Оформлення замовлення»
Блок «Оформлення замовлення» дозволяє налаштовувати параметри оформлення замовлення, а саме.
-
«Відображати варіанти доставки» 1 – якщо увімкнути це налаштування, то при оформленні замовлення клієнту будуть відображатися варіанти доставки замовлення;
-
«Розділяти адреси оплати та доставки» 2 – якщо увімкнути це налаштування, то клієнт матиме можливість вводити платника та одержувача замовлення. Детальніше про це налаштування можна дізнатися за посиланням;
-
«Поштовий індекс» 3 – увімкнувши це налаштування клієнт буде зобов'язаний ввести поштовий індекс в адресі доставки під час оформлення замовлення;
-
«Назва компанії» 4 – увімкнувши це налаштування клієнт буде матиме можливість ввести назву компанії в адресі доставки під час оформлення замовлення;
-
«Ігноруйте неоплачені замовлення» 5 – увімкнувши це налаштування замовлення будуть потрапляти до обробки лише коли вони були сплачені клієнтом.
Огляд блоку «Збір даних»
Блок «Збір даних» дозволяє включити збір UTM-міток, якщо натиснути на перемикач 1. UTM-мітки дозволяють аналізувати адміністратору інтернет-магазину за якими запитами були зроблені замовлення та багато іншого. Загалом UTM-мітки використовуються для аналізу ефективності просування сайту інтернет-магазину. Дізнатися про налаштування збору UTM-міток можна за посиланням.
58 відгуків