Cross-sell & up-sell
На платформі Shop-Express реалізовано функціонал cross-sell & up-sell – підвищення продажів за допомогою впровадження наявних віджетів сайту інтернет-магазину до бокової панелі кошика та під час оформлення замовлення. За допомогою цього функціоналу можна ознайомлювати клієнта з можливими пропозиціями, акціями, поділитися контактами інтернет-магазину та багато іншого, оскільки за допомогою віджетів можна реалізувати величезну кількість сценаріїв, що можуть допомогти збільшити конверсію інтернет-магазину.
Розглянемо різницю між cross-sell й up-sell на прикладі інтернет-магазину агропродукції. Реалізація cross-sell відбувається шляхом пропозиції різних супутніх товарів до замовлення, наприклад, до мінерального добрива пропонуються засоби від шкідників. Реалізація up-sell відбувається шляхом пропозиції іншого товару, що подібний до товару в кошику, наприклад, пропонується більший мішок мінеральних добрив.
Для реалізації функціонала cross-sell & up-sell потрібно скористатися наявними віджетами або створити віджет власноруч. Покроковий процес створення віджета для функціонала up-sell буде продемонстровано нижче, у відповідному розділі цієї інструкції.
Щоб почати роботу з функціоналом cross-sell & up-sell необхідно перейти до меню «Магазин → Налаштування» в системі управління сайтом. Знаходячись на сторінці налаштувань інтернет-магазину перейдіть до блоку «Cross-sell та Up-sell» й виберіть один з наявних віджетів який буде належати до кошика товарів 1 та/або сторінки оформлення замовлення 2 за допомогою відповідних меню.
Створення віджета cross-sell & up-sell
Щоб почати створення віджета cross-sell & up-sell перейдіть до меню «Налаштування» в системі управління сайтом. Знаходячись на сторінці системних налаштувань перейдіть до меню «Віджети».
Знаходячись на сторінці всіх наявних віджетів інтернет-магазину натисніть на кнопку «СТВОРИТИ», щоб перейти до сторінки створення віджета.
На сторінці створення віджета встановіть назву віджета на всіх мовах у полі «Назва» 1 та перейдіть до редактора макета 2.
Перейшовши до редактора макета натисніть на кнопку «ДОДАТИ БЛОК».
Перетягніть плагін «Товари» з бокової панелі плагінів до редактора макета.
Після цього з'явиться бокова панель налаштування плагіна «Товари», виберіть дизайн відображення товарів «Слайдер» та налаштуйте елемент прев'ю товару «НАЗВА ТОВАРУ» відповідно до зображення нижче.
Для елемента прев'ю товару «ЦІНА» встановіть наступні налаштування.
В налаштуваннях елемента прев'ю «ДОДАТКОВО» активуйте наступні перемикачі 1 та оберіть сортування за значенням «Разом купують» 2. Також можна вибрати сортування за значенням «Персональні пропозиції».
Слід зазначити, що при сортуванні за «Разом купують» клієнтові будуть відображатися товари, котрі він раніше замовляв із товарами, які в кошику, а при сортуванні за «Персональні пропозиції» клієнтові будуть відображатися товари, які схожі на товари, що в кошику й які раніше були переглянуті клієнтом інтернет-магазину.
Приберіть відображення елемента керування слайдером прев'ю товарів «КРАПКИ» за допомогою відповідного перемикача.
Зробіть наступні налаштування для елемента керування слайдером прев'ю товарів «СТРІЛКИ».
Зробивши потрібні налаштування елементів перейдіть до вкладки «Заголовок» та встановіть значення заголовка «Останній шанс додати до кошика».
Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» в боковій панелі налаштування плагіна «Товари» та в редакторі макета. Далі вийдіть з редактора макета та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» на сторінці створення віджета. Після цього віджет було успішно створено.
Щоб почати його використовувати для функціонала cross-sell & up-sell перейдіть до меню «Магазин → Налаштування» в системі управління сайтом й виберіть цей віджет в меню «Cross-sell при оформленні замовлення».
Приклади впровадження функціонала cross-sell & up-sell
Розглянемо приклад впровадження функціонала cross-sell & up-sell в кошику товарів за допомогою віджета, що дозволяє клієнту інтернет-магазину переглянути схожі та супутні товари до наявного замовлення. Для реалізації цього віджета використовувався плагін «Товари».
Це дозволяє клієнтові звернути увагу на схожі та супутні товари до його замовлення, що може спонукати його зробити рішення в користь придбання додаткових товарів, наприклад певний аксесуар до товару.
Розглянемо приклад впровадження функціонала cross-sell & up-sell під час оформлення замовлення за допомогою віджета нещодавно переглянутих товарів. Це дозволяє надати список товарів, що переглядав клієнт і це допоможе клієнту не загубити певний товар, який він переглядав, але за якоїсь причини забув додати до списку бажань або вирішив переглянути інші подібні товари. Завдяки цьому можна також збільшити показник продажів.
58 відгуків